

| Andreea Balan - Shooting Glamour 23 decembrie 2009 |
|
![]() |
|
• Alte galerii foto (34) |
|

Cel mai bun album lansat in 2009 este:
Recomandari
| lista topuri | propune un nou nume |
![]() |
Castigatoarea editiei precedente (iarna 2009-2010): Anda Adam |
Cea mai buna voce
(Voce 100%!)| Loc | Nume | Scor | Votul tau |
| 1. | Nico | 1166 | |
| 2. | Elena Gheorghe | 1154 | |
| 3. | Anda Adam | 1116 | |
| 4. | Vlad Mirita | 1076 | |
| 5. | Arsenie | 1004 | |
| 6. | Horia Brenciu | 812 | |
| 7. | Monica Anghel | 528 | |
| 8. | Paur (Antract) | 42 | |
| 9. | Andra | 20 | |
| 10. | Dan Bittman | 12 | |
| 11. | Marcel Pavel | 12 | |
| 12. | Corina Chiriac | 4 | |
| 13. | Mihai Traistariu | 4 | |
| 14. | Nicola | 4 | |
| 15. | Paula Seling | 4 | |
| 16. | Laura Stoica | 0 | |
| 17. | Silvia (De La Vegas) | -2 | |
| 18. | Alin Vaduva | -6 | |
| 19. | Celia | -6 | |
| 20. | Giulia | -6 |
Vrei sa mergi la concert? Afla din timp starea vremii!
spune-ti parerea
4021 comentarii pana acum
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
| vasile : | 16 nov. 2008, 16:49 |
| cat scandal pt nimic! se stie ca cele mai bune voci ale momentului in romania sunt: NIKO, PAULA SELING, MIHAI TRAISTARIU, ANDRA, MONICA ANGHEL,MARCEL PAVEL , IONUTZ UNGUREANU, ELENA GHEORGE!acei artisti mai vechi k mirabela sau angela s-au bucurat de succesul lor la vremea lor! acum e randul altora! asta nu inseamna ca ele nu mai conteaza! dar vorbesc despre artistii care sunt pe val in acest moment!asa ca lasati rautatile, invidiile si polemica! sa dam cezarului ce-i al cezarului! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anda Adam : | 16 nov. 2008, 16:37 |
| punet-il odata si pe anda in top ca merita | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| dudu (pentru Miss): | 16 nov. 2008, 14:18 |
| iti multumesc pentru aprecieri, Miss, si eu am citit tot ce ai scris tu si cred acelasi lucru. dar am hotarat sa nu mai intru aici, decat poate doar sa votez la /interbelic/. in rest, raman la "muzica mea.dudu". ma bucur ca te-am "cunoscut" si-ti urez spor la vot, dar si la... combatut!:) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| koleriku' (pentru manolo): | 16 nov. 2008, 11:48 |
| asa e, manolo, sa stii ca ai dreptate. degeaba ne certam. iata adevarul. sunt de acord si cu ce ai spus in leg. cu non-valorile. de aceea, nici nu mai am chef sa intru pe aici, dar tineam neaparat sa te sustin in ceea ce ai spu. te salut! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| raducu pt manolo : | 16 nov. 2008, 10:55 |
| ba in romania sunt voci! e devarat ca si costel busuioc are voce , e tenor, dar asta nu inseamna ca e singurul cu voce! in acelasi registru k el mai canta si marcel pavel si vlad miritza, insa nu atat de gbrav ca el! dintre baieti mai este si mihai traistariu care este contratenor! adica are acele octave, acele sunete pe care la barbati nu le prea intalnesti si care-l fac pe mihai mai special decat altii! mai avem si pe andra pe nico pe paula seling, pe monika anghel...mirabela dauer si altii..e adevarat ca aurelian andreescu a avut voce dar nu fi asa restrictiv! e vorba totusi de cele mai bune voci ale momentului! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| manolo : | 16 nov. 2008, 02:51 |
| am parcurs mesajele voastre..si sincer mie greu sa cred ca o generatie care a crescut pe versurile lui guta si lui adrian minune ,isi poate da cu parerea vis-a-vis de vocea unui artist.in romania sunt promovate non valori.,,blondy,, ,,andre,, etc...a nu se confunda un hit de succes..cu a avea voce..nu are nicio legatura.. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| manolo : | 16 nov. 2008, 02:34 |
| in romania nu exista voce in afara de costel busuioc si aurelian andreescu care din pacate a murit | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| andrada : | 15 nov. 2008, 23:43 |
| cum se face ca mitza si anca intra fie amandoua o data si se sustin fie lipsesc zile bune de pe net amandoua? deci...e una si aceeasi persoana anca cu mitza! ce idioate nebune...=))) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| irina : | 15 nov. 2008, 15:45 |
| ia mai terminati mai ofticatilor o data! mihai traistariu este cel mai bun din acest top. laudati-va si votati-va favoritii dar nu mai aruncati cu gunoi in realile valori ale muzicii din oftica! daca a ajuns mihai sa fie criticAT DE TOTI KAKATII CARE SE VOR A FI ARTISTI E GRAV. PRESIMTY CA UNII ASA ZISI ARTISTI CARE STAU ACASA SI MOR DE FOAME DIN OFTICA , SI LIPSA DE O CUPATIE IL CRITICA AICI PE MIHAI. SPOR LA TREABA...MIHAI E OCUPAT CU MUZICA...EL CHIAR CANTA...VOI BARFITI.PA | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| cretu pt cracanel : | 15 nov. 2008, 13:37 |
| tu de unde ai aparut si de unde stii ca noi suntem afoni? pai daca stim sa-l apreciem pe traistariu- CEA MAI BUNA VOCE MASCULINA DIN ROMANIA, e limpede ca stim ce-i aia muzicva buna...afoni sunt cei care zic ca traistariu este un parvenit, incolor si inodor...aia sunt si afoni si prosti si invidiosi..dar parca ei mai conteaza? traistariu e traistariu si nimeni nu-l va intrece! deocamdata e cel mai bun...restul sunt vorbe spuse din invidie si prostie! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| cracanel : | 15 nov. 2008, 11:58 |
| mitza draga,unde ai disparut? imi lipsesc comentariile tale. nu te lasa,nu-i lasa pe afonii astia sa-si bata joc de topurile astea. si tu,anca,la fel. unde esti?nu ne lasati pe mana afonilor. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| raluk : | 14 nov. 2008, 23:18 |
| daca mihai traistariu este inodor, incolor si insipid, komornic , vlad miritza si raoul sunt INVIZIBILI prin muzica romaneasca! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Silvy): | 14 nov. 2008, 22:23 |
|
Exemplu de mesaj: Asa nu! Vezi ce frumos a scris Dudu mai jos. Poate iti foloseste. |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Elena (pentru maria): | 14 nov. 2008, 22:06 |
|
nu am nici o treaba cu cele doua enumerate de tine, da m-au deranjat si ele odata cand asemenea aveau o atitudine nu tocmai placuta,dar acum e problema lor ce fac. Miruna a fost cea care a dat dovada de nesimtire ca o priveste cine il voteaza pe Komornyik, da eu l-am votat si il voi vota in continuare nu aveti decat sa faceti crize daca lesinati pentru un top in care de fapt se dovedeste activitatea si devotamentul fanilor prin numarul de voturi dar totodata si bunul simt sau nesimtirea altora care in loc sa voteze civilizat fac mahala si dovedesc ceea ce sunt. Atat am avut de spus, nu mai ma implic in conversatie in acest top si doar voi vota atat eu cat si prietenii mei! |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Deea (pentru miruna): | 14 nov. 2008, 21:52 |
| Eu il votez domnisoara,e vreo problema?gusturile nu se discuta ,asa ca numai judeca,voteaza si taci. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| maria : | 14 nov. 2008, 21:51 |
| asa e...elena1 ai dreptate! dar orea mukta mizerie aici! si vinovate sunt cele 2 mitza si anca..si 2-3 fani ai lui mihai1 si eu il apreciez pe mihai treistaru dar nu pot nega ca altii nu-s talentati! bine..daca e vb de raoul, nu-l cunosc, nu stiu ce canta, nu ma bag! dar totusi traistariu este un big artist, nu va e rusine sa scrieti ca e incolor inodor si insipid? serios ca sunteti invidiosi pe mihai1 se vede de la o posta asta! sau sunteti doar prosti? toti artistii , adevaratii artisti nu pseudoartisti ca niste nume ce la zaresc pe aici si refuiz sa le citez, aqu valoarea lor...mica mare..E..invatati sa-i respectati! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Deea (pentru Cipriana): | 14 nov. 2008, 21:51 |
| Cipriana esti un exemplu pt multe :* felicitari :* | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Elena (pentru Cipriana): | 14 nov. 2008, 21:47 |
|
nu merita sa le iei in seama pe aceste persoane,lasa-le sa zica ce vor. Da,nu au cum sa se razbune decat jignind, nu degeaba e o vorba din popor " RAZBUNAREA E ARMA PROSTULUI " |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia : | 14 nov. 2008, 20:46 |
| si de vlad miritza era vorba acolo in mesajul de mai jos..el a iesit cu coada intre picioare...noroc ca a fost niko ..ca pe el nu-l vota nimeni! daca nu era niko miritza si azi era necunoscut1 ca inafara de premiul 1 la mamaia acum vreo 5 ani ce a mai facut in muzica? sincer acum....nu s-a mai auzit nimik de el pana la eurovision cand a facut kakatu praf! pakat de nico ca ea nu merita rusinea asta.... | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia : | 14 nov. 2008, 20:43 |
|
de fapt esti tot mitza la alt calculator cu alt ip...=)) daca traistariu ..MARELE ARTIST TRAISTARIU...CEA MAI BUNA VOCE A ROMANIEI este insipid, incolor, inodor (caracteristici fizico-chimice ale unor elemente , substante,,,si nu ale oamenilor proasto)atunci gunoiu de raoul sau nimikul de komornik sau necunoscutul deladaca nu eras eurovisionul sa iasa cu coada intre picioare de acolo, nu stia nimeni de el...astia cum mai sunt? =))) |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia pt silvy : | 14 nov. 2008, 20:37 |
| ma da prost mai esti! =)) mai insipid de cat poponaru de raoul cine este in acest top? =)) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Silvy : | 14 nov. 2008, 19:37 |
| Urmaresc de ceva vreme tot circul asta ieftin generat de fanii lui Traistaru.Mult zgomot pentru nimic pentru ca el ramane acelasi artist insipid,incolor si inodor.Si mai terminati cu acuzele la adresa Mitzei si Ancai, daca toti ati avea un sfert din cultura lor mizicala,aceste topuri nu ar mai arata ca un ,,ghiveci calugaresc,,.Puteti sa ma faceti albie de porci, ma lasa rece!Adevarul supara absolut intotdeauna.Astept sa vad ce va mai debiteaza capetele voastre seci. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| radu : | 14 nov. 2008, 14:06 |
| traistariu. mercel pavel si vlad miritza sunt cele mai bune voci masculine | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| radu : | 14 nov. 2008, 13:43 |
| traisatriu locul 1. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Cipriana (pentru miruna): | 14 nov. 2008, 09:52 |
| Alta!Tu de unde-ai mai aparut?Fiecare are un top personal,poate sa isi expuna parerile,insa nu sa le impuna!!!Dupa cum observi,Ovidiu Komornyik este votat,asa cum este votata si Angela Similea,sau era.Eu sunt fana Angelei,insa imi place si Ovidiu si chiar daca ne-am mai certata noi cu fanele lui,nu l-as compara cu Traistariu.Insa fiecare cu gusturile sale! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| miruna : | 13 nov. 2008, 22:11 |
| dumnezeule....dar cine-l voteaza pe komornik? top 3 voci in romania se stie:pala seling mihai traisatriu si andra, chiar daca nu in ordinea asta!dar cam astia-s de top 3 cele mai bune voci! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| dudu (pentru andrada): | 13 nov. 2008, 22:07 |
| bine ai venit, andrada! te asigur ca multi sunt de parerea ta, dar nu se poate face nimic in privinta primului loc din acest top(si din altele...). eu, unul, nu-mi bat capul cu raoul asta, am hotarat ca nu exista si gata, nu-mi pasa ce si cu cine canta sau ce fel de compozitor e! in rest, o sa te obisnuiesti cu multe kestii daca vei mai da pe aici. sper sa ne mai "vedem". spor la vot! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| andrada : | 13 nov. 2008, 21:51 |
| nu vad ce cauta anumite nume in acest top! nume care daca canta cred ca au si cea mai buna voce! nu vreau s ama cert cu sustinatori lor dar ovidiu komornik nu are deloc o voce buna! canta bine dar nu are tehnica vocal nua re ambitus! raoul...asta ce cauta aici? el nici cunosc nu-i in romania k si cantaretz si nici k si compozitor! incearca si el...dar asta nu inseamna ca a ajus artist de talia celorlati enumerarti in top! si vocea lui este identica cu a lui k0mornik si ca tehnica si k ambitus si cu;mea mai au si repertoriu asemenator! restul sunt ok! merita s afie enumerati in topu ce3lor mai bune voci! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| yola : | 13 nov. 2008, 18:04 |
| mihai traisatriu trebuie sa fie pe primul loc! este cel mai bun! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru dudu): | 13 nov. 2008, 09:51 |
|
Ca bine le mai zici! Frumos mesaj, pasnic, prietenos, cu miez si argumente. Cred ca asa trebuie sa dialogam. Sa ne exprimam preferintele, sa ne sustinem favoritii, dar sa nu ii jignim pe cei care au alte gusturi.Se poate critica si in termeni civilizati. |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| radu : | 12 nov. 2008, 23:51 |
| adio nebunelor! gata am scapat de voi... amin! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Mitza Bastonn ): | 12 nov. 2008, 21:55 |
| si nu-ti mai face atatea mustrari de constiinta ca sincer nu este cazul. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Mitza Bastonn ): | 12 nov. 2008, 21:43 |
| atunci, ne intalnim la slagare.noapte buna. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru dudu): | 12 nov. 2008, 21:21 |
| Pentru tine in mod special am sa raspund...am luat hotararea de a nu mai comenta nimic aici,in acest top.Dupa cum tzi-am spus,comentariile unora au fost sterse si au ramas ale mele,deci nu reiese clar ca au fost determinate de limbajul suburban al unor mitocani. Nu stiu de ce trebuie sa fiu eu pusa la zid daca am raspuns aprox. cu aceeasi moneda? Am sa mai intru la "slagare",daca vrei,ne mai conversam acolo. O seara buna! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia : | 12 nov. 2008, 21:20 |
| mitza te iubim! nici nu stii cat de mult! calmeaza-te draga! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| dudu (pentru Mitza Bastonn ): | 12 nov. 2008, 21:13 |
| mitza draga, reciteste, te rog, ce-am scris: am spus ca unele comm.-uri ale voastre nu erau prea "dragutze", NU ca ati fi "injurat ca la usa cortului", si nici nu am "improscat cu noroi" pe nimeni. eu sunt un tip pasnic. vreau doar sa putem dialoga, chiar daca tie iti place artistul X., iar mie, Y. si eu am crescut ascultandu-le pe Angela&Mira, il ador pe Aurelian Andreescu dincolo de moarte, imi plac la nebunie Aura si Dida, imi plac piesele din anii '80 ale lui Gabriel Cotabita(am facut pe dracu-n patru ca sa am "doi navigatori" in mp3, complet,fara zgomot de fond si fara "sarituri" ale acului de pe discul de vinil) si lista poate continua. cred ca am mai multe preferinte in comun cu tine, decat cu cei carora le place tanara generatie. gandeste-te ca eu ascult muzica de prin anii '30-40, dinainte de a aparea topul interbelic. asa ca oferta mea de amicitie online ramane deschisa. o seara buna. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru Anca): | 12 nov. 2008, 21:09 |
| Este evident ca au chef de scandal in permanentza de aceea am hotarat si eu sa nu mai comentez nimic.Asta nu inseamna ca "parasesc topurile". O seara buna! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia : | 12 nov. 2008, 21:05 |
| nici eu! asta trebuia s afaceti de mult! si voi ati provocat! nu uita de lupul moralist duduitza! chiar esti?pa ...o noapte fermecata... | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Mitza Bastonn ): | 12 nov. 2008, 20:42 |
| draga mea, eu zic sa nu mai raspundem provocarilor.lasa-i sa improste cu noroi cat vor.eu ,una nu le mai raspund.o seara buna. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| oana pt mitza : | 12 nov. 2008, 19:44 |
| poate ca nu-mi pasa cine e raoul...mi se pare ca chiar nu conteaza cine e...daCA nu-l cunosc...e treaba mea...si poate ca nu vreau sa aflu cine e...pt ca nu reprezinta nimik pt mine raoul....dar nu vreau sa intru in polemica cu tine pt ca vad ce circ ai facut cu ceilalti...asa ca NO OFENSE | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru oana): | 12 nov. 2008, 19:31 |
| Mie mi-ar fi rusine sa apar pe un site de muzica,sa comentez ca nu stiu cine este artistul x ! In ziua de azi potzi afla de pe net in cateva secunde cine este x sau y. Mai ales cand e vorba de un artist care are postate pe Youtube zeci de mp3-uri si videoclipuri.Aici este vorba,in mod evident de rea vointza si ipocrizie! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| oana : | 12 nov. 2008, 19:07 |
| sa fim clari! nu-mi place ce se intampla aici! si eu cred ca este prea multa cearta pt nimik! sincer, nu vreau sa par si eu intr-o tabara sau alta , dar nu stiu cine-i raoul, stiu cine-i vlad miritza si-mi place cum arata, in muzica nu prea a facut el mare cariera, dar are ceva voce, imi place mirabela dauer, imi place angela similea si-mi place mihai traistariu despre care pot zice ca are o voce f buna! imi place monica anghel care eu cred ca are cea mai buna voce din romania, imi placde luminitza anghel, imi place f mult paula seling despre care eu cred ca are cea mai buna voce feminina ! imi place si marcel pavel, dar eu cred ca tot traistariu are cea mai buna voce din romania! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru adrian pt mitza): | 12 nov. 2008, 19:03 |
| Era vorba de atitudinea pe care ar trebui s-o aiba un barbat fatza de niste doamne,nu ca am fi noi doamne! Dar ce sa ceri,cum spuneam,unui gunoi! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| adrian pt mitza : | 12 nov. 2008, 19:00 |
| voi va credeti doamne? mai...mai zicea cineva si o repet si eu ...VOI DUPA CE CA SUNTETI LIPSITE DE MORALITATE MAI FACETI SI CAZ DE MORALITATE! DOOOAMNE CHIAR SUNTETI DE SPERIT! DACA NISTE DOAMNE AU ASEMENEA VOCABULAR...VAI DE NOI... eu imi permit sa va fac prostituate si asa mai departe..pt ca sunt un gunoi..si va recunosc si pe voi a fi niste gunoaie! sunt gunoi! da recunosc! voi insa sunteti niste panarame!niste nebune ! niste tzoape! si nu-mi pasa ce artist sustii... in fond...fiecare artist are popularitatea lui...CARE NU ESTE DATA DE ACEST TOP SAU DE MESAJELE NOASTRE! dar sunt sigur ca niciodata raoul, komornik, vlad kiritza ...sau altiii...nu vor ajunge acolo unde este traistariu! nu au cum..sunt slabi! parerea mea...;) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru dudu pt mitza si anca): | 12 nov. 2008, 18:55 |
| Eu nu cred ca ai citit tu chiar "f.f.multe" comentarii de-ale noastre! Daca le-ai fi citit tzi-ai fi dat seama ca nu noi am injurat ca la usa cortului cand cineva a afirmat ca are alte preferintze decat noi. Daca esti corect si realist putem fi prieteni,dar nu improscand cu noroi si acuzand in stanga si-n dreapta.NU AM INSULTAT PE NIMENI FARA SA FIU PROVOCATA. Si daca s-au sters comentariile cu injuraturile la adresa mea si au ramas doar replicile mele(sau ale Ancai),eu ii suspectez pe administratori de rea vointza.Oricum,n-am sa mai comentez nimic asa ca...sa faca fiecare ce vrea! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru Miss): | 12 nov. 2008, 18:47 |
| Tu crezi ca este corect ca "adrian" sa-si permita un astfel de vocabular si sa nu i se raspunda pe masura? Itzi dai seama ce fel de barbat este daca are asemenea "aprecieri" fatza de niste,sa zicem,doamne! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru Miss): | 12 nov. 2008, 18:43 |
| Ma bucur foarte mult ca preferatzii tai sunt Mirabela si Aurelian Andreescu! Daca ai fi citit comentariile mele din urma(cu mult timp in urma) ai fi aflat ca avem exact aceleasi preferintze.Si imi plac si multzi altzii de la cei in varsta pana la cei tineri(imi plac mult Andra,Elena,Delia..fetele astea chiar au voce!).Referitor la comentariile mele acide,au fost cauzate de injuraturile unor nesimtzitzi,pentru iesirile isterice ale unor fane obsedate.Administratorul a sters in final injuraturile si a lasat mesajele mele..eu cred ca a facut-o intentzionat,doar se distreaza si ei pe seama noastra! Nu stiu daca mai apar cu comentarii,este pt. ultima data cand mai dau explicatzii. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru tot adrian): | 12 nov. 2008, 18:29 |
| ..."tzoape...prostituate...panarame...parasute...parasute..."...tzie tzi se pare ca potzi fi numit om daca scrii asa ceva?NU! Esti un gunoi infect,un ratat si un mare nesimtzit. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru delia pt anca): | 12 nov. 2008, 18:25 |
| Mai,dar tu esti chiar proasta! Esti irecuperabila. Cum potzi sa crezi ca eu si/sau Anca suntem Raoul? Chiar crezi ca omul ala nu are altceva de facut decat sa piarda vremea cu totzi prostii pe acest site? Si te rog sa incetezi cu exagerarile...nu l-am laudat pe Raoul,nici macar n-am spus ca ar fi mai bun decat Traistariu. Eu am spus ca-mi place Raoul si ca nu-mi place A.Antonescu. Despre Traistariu am spus ca mi-a placut prestatzia lui de la Eurovision. N-am lasat mesaje urate...doar am raspuns injuraturilor pe care le-atzi postat voi la adresa noastra iar administratorul le-a sters,fara sa stearga si raspunsul.Cum vrei sa ma comport cu niste "gunoaie"?Deci,te rog foarte mult sa incetezi cu acuzatziile la adresa mea ! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia pt anca : | 12 nov. 2008, 17:30 |
| draga mea, tu faceai scandal! vorbeai urat de un artrist cu clare calitati vocale- traistariu! ce sa inteleg ca esti raoul si ca esti un frustrat pe succesul lui mihai? numai un artrist care e frustrat si invidios putea scrie ce ai scris tu! deci? de ce toate acele cuvinte urate? mihai traisatriu, ca vrei ca nu vrei, ESTE UN MARE ARTIST! SI INCA UNUL F. MARE!! problema ta e ca unii de pe aici il lauda, tu si mitza , ca si cum v-ar fi facut un rau acest lucru , il criticati si-l laudati pe cine altu decat pe unul cu numele raoul! pai fratilor...raoul se poate compara cu traisatriu? stiu ca esti raoul si ca tu lasi mesaje urate! de aceea rog administratorul s averifice ip ...si tot ceeposibil pt ca la halul in care scri de mihai, cu atata ura, esti cineva afectat de succesul maret al lui mihai! si nu poate fi un fan- 2 ci insusi artistul! deci administtratorul verificati id mitzei si ancai...sa vedem cine sunt, daca-s din acelasi oras si daca are legatura cu raoul sau komornik sau vlad miritza! ca eu cred ca unul din cei 3 scrie mesaje urate despre mihai! si stiu si de ce...INVIDIA SI URA....=)) CUMULATA CU PROSTIA! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 12 nov. 2008, 17:07 |
| cu 2-3 exceptii care cu toate ca nu-mi plac, le recunosc talentul, imi plac toti cei enumerati de tine asa incat orice discutie in contradictoriu cu tine nu-si are sensul.eu iti ziceam ca angela si mirabela sunt etalon in muzica romaneasca, lucru sustinut de specialisti! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 12 nov. 2008, 17:03 |
| pai draga mea, daca tot ai asa niste gusturi elevate de ce tot te iei de noi, care la urma urmei nu suntem departe de tine absolut deloc din cate se vede.admiram aceeasi artisti in mare parte asa ca nu inteleg de ce te-ai luat de noi cand am spus de traistaru ca are multe lipsuri? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| tot adrian : | 12 nov. 2008, 15:16 |
| si mitza si anca, evitati sa-mi raspundeti..ca nu va citesc mizeria de mesaj! voi 2 nu ati fost inm sare niciodata sa purtati un dialog civilizat..si asta pt ca voi nu faceti parte din civilizatie. fane raoul, miritza sau komornik...ce veti castiga de le acesti minusculi artisti daca provocati si sustineti acest scandal? mai primesc si acesti NIMENI vre-un concert? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| adrian pr miss : | 12 nov. 2008, 15:13 |
| mai tu-ti pierzi vremea cu 2 tzoape cu vocabu;ar de prostituate fane raoul! stai calma! nu-ti strica cuvintele cu 2 panarame! se vede ca tu esti culta si cizelata dupa cum scrii...nu te cobnorai la niivelui mitzei sau al ancai..ele sunt niste parasute, dupa vocabular iti poti da seama! au provocat scandal p-e orice top au intrat! aste-as ele si...o fac pe elevatele! niste parasute! ignorati-le! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 12 nov. 2008, 12:13 |
|
Lista e mult mai lunga si cred ca a compara interpreti din perioade diferite e mai complicat.Monica Anghel, Andra,Nico, Nicola, Anca Parghel, Vlad Mirita, Alexandra Ungureanu, Catalin Josan etc. sunt toti talentati, au voci, dar e greu sa ii comparam cu Angela, Mirabela, Corina, Aurelian Andreescu etc. Eu, de exemplu, consider ca cea mai buna voce masculina de la noi este (din pacate a fost) Aurelian Andreescu, neegalat inca. La fete preferata mea este Mirabela. |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 12 nov. 2008, 10:04 |
| tot despre recunoastere este vorba si in ,,propozitia,, noastra respectiv despre faptul ca angela si mirabela sunt poate cele mai mari valori ale muzicii romanesti.de ce sa recunoastem doar valoarea unora in detrimentul altora? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 12 nov. 2008, 09:43 |
|
Eu chiar nu v-am provocat, dar atunci cand te iei de toti, trebuie sa iti arate cineva ca si tu poti gresi. Nu sunt fan Traistariu, dar trebuie toti sa ii recunoastem macar meritul de a duce o melodie romaneasca in topuri internationale. Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului ! Tornero s-a cantat peste tot si nu 2-3 luni. Ca nu va place stilul lui e parerea voastra, pe care o respect. |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru dudu pt mitza si anca): | 12 nov. 2008, 09:19 |
| daca ar fi ramas postate pe site comentariile lor cu limbaj mai mult decat suburban , nu ai mai fi avut o astfel de parere.ai fi putut compara mult mai bine ceea ce au scris ei si ceea ce am scris eu si cu mitza, ba mai mult ai fi vazut ca noi 2 nu am facut decat sa raspundem provocarilor lor.in rest, ramanem amici. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 12 nov. 2008, 09:12 |
| de ce nu vrei sa accepti ca voi ati inceput-o?uite, de pilda chestia cu scrisul, te asigur ca stiu f. bine sa scriu ,,romaneste,,dar numai viteza ma face sa mai gresesc uneori, ca de altfel ca mai toti cai care intra pe acest site.daca nu ai mai intepa atat de mult, ar fi minunat.pana la urma voi ati inceput iar eu si cu mitza nu am facut decat sa va raspundem cu aceeasi moneda. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru dudu pt mitza si anca): | 11 nov. 2008, 23:32 |
| Bine zis! Bine punctat! Daca vrem cu adevarat sa facem ceva prin aceste topuri, sa incercam sa ne sustinem preferatii, sa fim pozitivi, constructivi, sa aducem argumente in favoarea lor. E mai bine sa convingi, sa atragi decat sa demolezi. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| dudu pt mitza si anca : | 11 nov. 2008, 21:09 |
| dragele mele, n-aveti decat sa va suparati si pe mine, dar mare greseala faceti cu atitudinea voastra. eu am citit f.f.multe comentarii de-ale voastre, de pe mai multe topuri, si ele nu sunt deloc "dragute"(din lipsa de un alt cuvant), ba dimpotriva. eu nu vreau sa polemizez cu nimeni, ca-mi place mai mult sa privesc spectacolul, dar poate n-ar strica sa va revizuiti atitudinea fata de ceilalti. de ce credeti ca toti au ceva cu voi? eu, de pilda, n-am, ba chiar apreciez oamenii care se implica, dar renuntati si voi la acuze, insulte etc. si poate vor fi mai multi cei care vi se vor alatura la realizarea proiectelor de care vorbeati la "slagare". vorba aia:"sa fie pace in lume!". ce ziceti? friends? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| dudu (pentru Liliana): | 11 nov. 2008, 21:00 |
| foarte bine, Liliana, ai pus degetul pe rana fetelor astora doua. asta e marea lor problema si ele sunt cele care nu vor sa accepte ca fiecaruia ii poate placea altceva/altcineva, desi, pe 20 de pozitii au loc toti, iar noi ii putem vota in plus sau in minus. de ce atata inversunare, cearta, insulte etc? apreciez, de asemenea, ce a spus Miss - si a facut-o cu argumente. keep up the good work, girls! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Liliana (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 19:02 |
| nu este greu.Este foarte greu sa accepte ca mai exista pe acest pamant si alti cantareti valorosi in afara de Amgela Similea , Marina Voica,Mirabela Dauer si celelalte artiste din generatiile trecute. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 11 nov. 2008, 16:57 |
|
Asa e cand nu ai argumente, dai drumul la degete pe tastatura... Din partea mea poti sa faci cate greseli vrei, dar vezi cum faci cand te iei de toata lumea care nu iti canta in struna!!!! E asa de greu sa accepti ca suntem diferiti si nu putem avea toti aceleasi preferinte? |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 16:27 |
|
apropo,tu ai un vocabular foarte gramatical:miss (pentru Mitza Bastonn ): 10 nov. 2008, 00:29 esti baba? |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 16:23 |
| uite, stii care este chestia, ramai cu detasamentul tau de acoliti si scuteste-ma de lectiile tale de gramatica de gimaziu.am fost corigenta la gramatica in clasa a vI a , esti multumita????!!! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 11 nov. 2008, 15:44 |
|
Astea trebuie sa fie reflexe din gimnaziu, nu trebuie sa meditezi prea mult ca sa scrii corect! Dar nu asta e grav, ci amabilitatile adresate de tine celor care nu sunt de acord cu tine: rasato, penibilo, puerilo etc(astea sunt doar eufemismele caci pe celelalte nu vreau sa le amintesc, de jena). |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 15:31 |
| vai ca sa vezi.auzi, nu am timpul necesar sa fac analize gramaticale , asa cum ai tu cand stai ,,calare,,pe topuri.rasato! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 11 nov. 2008, 13:27 |
| Daca zici tu... Corect se spune/scrie "nu o mai face", iar "cu cantaretul" suna cam... Asta ca vorbeam de cine este intelectual!! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 10:17 |
| nu o mai fa atata pe interesanta, ca nu-ti sta bine deloc.ce legatura are faptul ca parintii lui sunt intelectuali si el la fel cu cantaretul traistaru?tu ai adus in ecuatie vorba de studii.se pare ca tu esti cea limitata. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 11 nov. 2008, 10:08 |
|
Doar atat ai inteles???? Asa se explica de ce comentariile tale sunt atat de subtiri, repetative si isterizate. Eu nici nu am zis ca as avea oarece studii. Niciodata nu m-am referit la persoana mea, care nu intra in ecuatie. Aici se comenteaza doar despre interpreti, melodii, compozitori, albume, nu despre anonimi ca noi. |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca pentru mara si elena : | 11 nov. 2008, 10:01 |
| in sfarsit 2 persoane care privesc obiectiv lucrurile.intrati fetelor mai des sa va expuneti punctul de vedere, numai asa adevaratele valori nu vor mai fi batjocorite. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Mitza Bastonn ): | 11 nov. 2008, 09:51 |
| draga mea, nu renunt.nu pot accepta sa fie luate in batjocora adevaratele valori ale muzicii romanesti.daca or sa vrea scandal, or sa-l aiba chiar daca o sa trebuiasca sa folosesc un limbaj suburban.pana la urma trebuie sa le raspundem cu aceeasi moneda.o zi buna. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru miss): | 11 nov. 2008, 09:48 |
| si fii convinsa ca stiu ce inseamna sa ai studii superioare dar spre deosebire de tine eu nu fac atata tam-tam ca le am!!!! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru miss): | 11 nov. 2008, 09:46 |
| auzi,fara,sa zicem, nici o legatura cu traistaru tin sa te anunt ca a fi absolvent de studii superioare nu inseamna neaparat a fi intelectual.ai senzatia cumva , ca daca este moldovean ,,de-al meu,,trebuie neaparat sa-i fac scara la cer?mitza are dreptate in ceea ce priveste sensul cuvantului ,,taranoi,,, dar daca tu nu vezi decat un singur sens al cuvintelor este problema ta. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru miss): | 11 nov. 2008, 08:02 |
| Si mai schimbatzi placa aia,ca eu si cu Anca am facut scandal si am vorbit urat de Traistariu.Nu am inceput noi scandalul si,oricum,noi am raspuns doar provocarilor voastre.Dar,daca vetzi continua,vetzi avea scandal permanant.Iar depunctarea lui Traistariu ramane valabila. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru miss): | 11 nov. 2008, 07:58 |
| 1.Daca a avut succes se datoreaza in primul rand inspiratziei compozitorului.Deci,meritele lui Mihai sunt destul de reduse,piesa lui a avut succes. 2.Anca,atunci cand l-a numit "tzaranoi",probabil s-a referit la fatza lui si la felul lui de a vorbi si de a se comporta in "particular".Nu arata,din pacate nici a intelectual sclipitor nici a star internatzional ci,pur si simplu a tzaran care vinde cartofi la piatza.Asta inspira fatza lui! Dar,cum spuneam mereu,gusturile nu se discuta,eu chiar l-am simpatizat pe Mihai atunci,la Eurovision...dar,sa faci o obsesie si sa spui ca este cel mai mare star..planetar...Si sa jignesti in halul asta altzi artisti din top(Miritza,Raoul),si pe cei care-i sustzin este inadmisibil.Atzi vrut razboi,avetzi razboi!Dar,va avertizez ca ii aducetzi numai deservicii lui Mihai. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| miss (pentru Anca): | 10 nov. 2008, 23:56 |
|
Mihai Traistariu e moldovean de-al tau, din familie de intelectuali adevarati mama medic!!!, tatal licentiat si sora lui le fel!!). El insusi a fost multiplu olimpic la matematica si a absolvit facultatea de informatica din Iasi (sper ca stii ce inseamna asta!!!) Tornero a fost promovata in 14 tari europene. A sustinut in 2006 concerte in 16 tari. Dupa rezultatul de la Eurovision si datorita faptului ca piesa "Tornero" a prins in multe tari din Europa a fost invitat sa cante in: Grecia (32 concerte), Cipru (6 concerte), Malta (3 concerte), Suedia (2 concerte)... si a sustinut concerte in: Finlanda, Israel, Belgia, Slovenia, Macedonia, Italia, Spania, Germania, Albania, Bulgaria, Olanda, Rep. Moldova. - A cantat in limbile engleza, greaca si italiana si ... numai pentru straini ... - A reusit sa adune la un spectacol 6.000 de oameni in Cipru, 10.000 de oameni in Malta, 15.000 in Grecia si un record de 25.000 in Suedia. - Datorita ecourilor succesului prin topurile europene a fost difuzata si in Lithuania la radiouri - a ajuns in topul soneriilor polyfonice in Letonia - a ajuns pe locul 3 in Danemarca la Radio Hitsurf - a ajuns Power play-ul zilei la Radio Bella din Macedonia - s-a difuzat o perioada buna in Turcia si Bulgaria, a intrat in cateva topuri in Germania si Austria. Ecouri s-au auzit si-n China sau Peru, Liban ori Australia. Mai exista vreun interpret roman cu asemenea performante??? Cine e taranoi parvenit? Acest baiat talentat, cu studii temeinice si recunoscut peste tot in lume, dar pe care unii de pe aici il contesta din motive greu de inteles!. Nu va place? Ok. Gusturile nu se discuta. Dar de aici pana la expresii de genul "sleahta de drogati", "taranoi parvenit", penibili etc... |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Elena : | 10 nov. 2008, 21:45 |
|
si eu sunt de aceeasi parere cu Mara. Asa este, e mare lucru sa fi diplomat sa zici ca altii si sa faci ca tine sau sau sa taci si faci,dar astea nu stiu nici sa taca dar nici sa faca :)) |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru Mara): | 10 nov. 2008, 21:41 |
| Ma bucur mult sa constat ca mai sunt si persoane echilibrate prin aceste topuri.Si ma bucur ca ai postat aceste comentarii,poate intzeleg si altzii cate ceva. O seara buna! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mara : | 10 nov. 2008, 21:36 |
| Erata: dau e corect nu d-au . am mari probleme cu tastatura si imi apareau alte simboluri si am preferat sa pun cratima sa separ literele decat sa apara asa | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mara : | 10 nov. 2008, 21:34 |
| a nu se intelege ca le iau apararea nici unei tabere, cu atat mai mult nebunelor de fane ale lui Komornyik,dar macar alea nebune cum sunt, au aplanat conflictul, voi la fel , toata aprecierea mea, dar in schimb altora le place scandalul... | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mara : | 10 nov. 2008, 21:03 |
| Cred ca aici iti d-au dreptate, am observat si dupa modul lor de comunicare ca aceste fane ale lui Traistariu nu prea par sa se numere pe aceste topuri pe degetele de la o mana si chiar daca ar fi mai multe si daca le-ar duce capul al detrona topurile ,ar trece la fapte ca si fanele lui Komornyik si nu doar gura sa fie de ele cum sunt astea,..pana la urma sincer la inceput va criticam cand va citeam si pe voi si pe cele ale lui Komornyik dar imi d-au seama ca nici voi nici ele nu ati avut intentii rele decat sa va aparati cu orice pret favoritii , la inceput toti verbal dar in final au ramas faptele sa isi spuna cuvantul si am apreciat ca a incetat scandalul, dar observ ca astora le place circul asta de 2 bani, mahalaua ... :)) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru Anca): | 10 nov. 2008, 20:56 |
| Draga,astia cica isi bat joc de noi..dar nu le tzine. Itzi spun eu,nu este decat o persoana care posteaza toate comentariile astea...cel mult doua. Pai daca ar fi atatzia fani,cate nume am vazut aici,ar fi avut pitzigaiatul ala peste 6-7000 de puncte,nu? Ca doar,fanele lui Komornyik ne-au demonstrat ca se poate!Deci,la cate puncte are,in toate topurile,Traistariu nu are decat cel mult 2 fani. Asa ca,nu te lasa,o sa-i punem noi la punct pe nesimtzitzii astia. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru profa de muzica): | 10 nov. 2008, 20:40 |
| Esti tu profesoara de muzica asa cum sunt eu preoteasa! Si daca ai fi,ar fi trebuit sa stii cine este Raoul,nu sa arunci pastile dintr-astea ironice si sa fugi. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru firutza): | 10 nov. 2008, 17:27 |
| voi vorbiti de moralitate,voi care ati inceput tot scandalul asta???noi am folosit astfel de expresii ca raspuns la vocabularul de maidan care-l folositi voi cu atata ardoare vizavi de toti ceilalti artisti care nu se numesc traistaru.sunteti de-a dreptul penibili. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| profa de muzica : | 10 nov. 2008, 13:14 |
| dragii mei, ce inseamna acest circ? asa ati invatat voi sa comunicati? sa vorbiti in contradictoriu? si fani lui traistariu si cele 2 mitza si anca sunt vinovati de tot ceea ce mi-a fost dat sa citesc aici! cum se poate sa folositi astfel de cuvinte? cu ce drept? cine sunteti voi sa vorbiti asa despre artisti, fie ei de valoarea lui traistariu sau de mai mica valoare? cum va permiteti? sunteti sub orice critica! aveti un comportament pueril si bolnav! nu va inteleg! ca va place ca nu va place si traisatriu si vlad miritza si raul sau altii au fiecare valoarea lor...confirmata de ei si apreciata de public! ca sunt mai valorosi sau mai putin valorosi in fata publicului e treaba lor! nu asa stabiliti voi criterii de departajare, nu prin scandal, nu aruncand cuvinte mizere la adresa artistilor1 opriti-va! si in incheiere , ca profesoara de muzica, pot afirma ca imi place f mult mihai traisatriu, iar vocea sa o consider fenemoen muzical! am eu motivele mele intemeiate cand zic asta! imi p[lace si vlad miritza si mi-ar placea poate si raoul , dar nu-mi amintesc acum cine e! probabil ca si el e talentat! spar sa va calmati! o zi buna1 ;) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| firutza : | 10 nov. 2008, 12:38 |
| vai anca..dar ce vocabular elevat ai! zici de fani lui traisatriu ca-s tzaranoi si vorbesti urat de mihai...si mai ai tupeu sa ti lecti de moralitate! vai cata ipoz\crizie si prostie vad in tine! nu ti-e rusine oare sa vorbesti asa de mihai traisatriu? ce ti-a facut el tie? daca te certi cu fanii lui zi-le lor ceva daca ai ceva de zis...dar ce ai cu mihai care e nevinovat in tot acest scandal provocat de tine si de mitza , se vede! sunteti lipsite de cel mai elementar bun simtz! sa va fie rusine! si mai aveti curaj si tupeu sa tineti lecti de moralitate! niste nesimtite! tzaranci sunteti voi dupa vocabular, comportament si atitudine! RUSINE SA VA FIE! eu nu-s fana traisatriu dar nu pot permite un asa vocabular! mihai este totusi un artist valoros...nu iti pot permite tie, unei nesimtite fara educatie, sa vorbesti asa de e fara sa iau atitudine! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru miss): | 10 nov. 2008, 09:02 |
| tu sti ce-i ala paralelism?eu zic sa te duci in scoala primara sa inveti ce e.si tot acolo sa-ti dai corigenta la muzica. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru TURCU PT TOTI FANII MIHAI TRAISTARIU): | 10 nov. 2008, 09:01 |
| sunteti sub orice critica tu si cu sleahta ta de drogati.disperati lumea cu traistaru vostru, un taranoi parvenit. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| miss (pentru Silvy): | 10 nov. 2008, 00:31 |
| vai de urechea ta muzicala si de posibilitatile si cunostintele tale muzicale ! abtine-te ca esti paralela cu muzica! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| miss (pentru Mitza Bastonn ): | 10 nov. 2008, 00:29 |
| esti baba? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru TURCU PT TOTI FANII MIHAI TRAISTARIU): | 9 nov. 2008, 23:19 |
| Esti un prost si un idiot! Mesajele semnate "Raoul","Aura Urziceanu" si "Dida Dragan" eu le-am postat ca sa vada prostii,ca spuneau ca n-au auzit de numele alea...Dar vad ca tu esti mai prost decat totzi prostii care posteaza comentarii aici! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| TURCU PT TOTI FANII MIHAI TRAISTARIU : | 9 nov. 2008, 22:25 |
| in semn de protest va rog nu mai scrieti mesaje aici! sa ramana raul singur s ase voteze! si sa se laude! poate asa ajunge si el cunoscut in romania! ca nu-l cunoaste nimeni! si el se crede vedeta de talia lui traisatriu! =)) deci va rog...toti fanii lui mihai nu mai lasati mesaje aici! e un top de kakat! si asa e un top plin de non-valori k raoul si komornik! sa ramana ei sa se voteze! DECI...OUT! PROTESTAM! RAUL LASA MESAJE URATE LA ADRESA VEDETELOR1 CE RUSINE! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| turcu : | 9 nov. 2008, 22:22 |
| acum inteleg cione lasa mesaje urate ! TU RAOUL! DESI BANUIAM IATA CONFIRMAREA! DECI TU RAOUL TE CREZI ARTIST? AI VENBIT IN SFARSIT SI AI POSTAT AICI MESAJUL TAU...SA VEDEM CINE ESTI...STIM- UN GUNOI CARE ARUNCA CU VORBE URATE DIN FRUSTRARE! RAUL ESTI UN RATAT! UN NIMENI! UN GUNOI! UN TERMINAT! C AI FACUT TU PT MUZICA ROMANEASCA? RASPUNDE? AI COMPUS MELOIDII? CUI? MIRABELEI? ALEA SE POT NUMI MELODII? HAI PA...ACUM VAD DE CE ESTI IN STARE! O SA-I TRIMIT SI LUI MIHAI MESAJ CU ACEASTA ADRESA DE NET SA VADA CE FACI TU! CUM SI CE SCRII TU DESPRE EL DIN OFTICA SI INVIDIE! AI SI DE CE SA FII INVIDIOS PE MIHAI! NORMAL..EL E DITAMAI VEDETA SI TU ESTI UN MARE NIMENI! UN NIMIK! OFTICATULE! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Raoul (pentru silviu): | 9 nov. 2008, 21:51 |
| http://www.youtube.com/watch?v=8fwb3MvmICA | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Silvy : | 9 nov. 2008, 18:24 |
| Mitza,Anca si Doamna Dumitrescu au dreptate.Traistaru este un castrat si un antitalent.nu-l mai sustineti atata ca este o non-valoare iar voi sustinatorii ca si el. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Aura Urziceanu (pentru delia): | 9 nov. 2008, 15:31 |
| http://www.trilulilu.ro/bucuresti39/09d7e0e5e85664 | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Dida Dragan (pentru delia): | 9 nov. 2008, 15:29 |
| http://www.trilulilu.ro/Adicalina/086c9e78521257 | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| abigail : | 9 nov. 2008, 15:24 |
| cea mai buna voce e cea care-i place fiecaruia dintre noi. ca sa-i impac pe toti, dar si pentru ca e o vorba care zice: "nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie". numai bine tuturor utilizatorilor de pe muzica.ro :) | |
| Raspunde la acest comentariu | |










