

| Andreea Balan - Shooting Glamour 23 decembrie 2009 |
|
![]() |
|
• Alte galerii foto (34) |
|

Cel mai bun album lansat in 2009 este:
Recomandari
| lista topuri | propune un nou nume |
![]() |
Castigatoarea editiei precedente (primavara 2010): Anda Adam |
Cea mai buna voce
(Voce 100%!)| Loc | Nume | Scor | Votul tau |
| 1. | Anda Adam | 13002 | |
| 2. | Elena Gheorghe | 10173 | |
| 3. | Silvia (De La Vegas) | 5270 | |
| 4. | Arsenie | 4612 | |
| 5. | Andra | 3048 | |
| 6. | Nico | 1562 | |
| 7. | Laura Stoica | 1262 | |
| 8. | Vlad Mirita | 1015 | |
| 9. | Horia Brenciu | 812 | |
| 10. | Delia | 550 | |
| 11. | Inna | 234 | |
| 12. | Mihai Traistariu | 119 | |
| 13. | Paula Seling | 62 | |
| 14. | Monica Anghel | 52 | |
| 15. | Paur (Antract) | 46 | |
| 16. | Dan Bittman | 26 | |
| 17. | Celia | 18 | |
| 18. | Marcel Pavel | 14 | |
| 19. | Nicola | 12 | |
| 20. | Giulia | 11 |
Vrei sa mergi la concert? Afla din timp starea vremii!
spune-ti parerea
4168 comentarii pana acum
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42
| adrian pr miss : | 12 nov. 2008, 15:13 |
| mai tu-ti pierzi vremea cu 2 tzoape cu vocabu;ar de prostituate fane raoul! stai calma! nu-ti strica cuvintele cu 2 panarame! se vede ca tu esti culta si cizelata dupa cum scrii...nu te cobnorai la niivelui mitzei sau al ancai..ele sunt niste parasute, dupa vocabular iti poti da seama! au provocat scandal p-e orice top au intrat! aste-as ele si...o fac pe elevatele! niste parasute! ignorati-le! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 12 nov. 2008, 12:13 |
|
Lista e mult mai lunga si cred ca a compara interpreti din perioade diferite e mai complicat.Monica Anghel, Andra,Nico, Nicola, Anca Parghel, Vlad Mirita, Alexandra Ungureanu, Catalin Josan etc. sunt toti talentati, au voci, dar e greu sa ii comparam cu Angela, Mirabela, Corina, Aurelian Andreescu etc. Eu, de exemplu, consider ca cea mai buna voce masculina de la noi este (din pacate a fost) Aurelian Andreescu, neegalat inca. La fete preferata mea este Mirabela. |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 12 nov. 2008, 10:04 |
| tot despre recunoastere este vorba si in ,,propozitia,, noastra respectiv despre faptul ca angela si mirabela sunt poate cele mai mari valori ale muzicii romanesti.de ce sa recunoastem doar valoarea unora in detrimentul altora? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 12 nov. 2008, 09:43 |
|
Eu chiar nu v-am provocat, dar atunci cand te iei de toti, trebuie sa iti arate cineva ca si tu poti gresi. Nu sunt fan Traistariu, dar trebuie toti sa ii recunoastem macar meritul de a duce o melodie romaneasca in topuri internationale. Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului ! Tornero s-a cantat peste tot si nu 2-3 luni. Ca nu va place stilul lui e parerea voastra, pe care o respect. |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru dudu pt mitza si anca): | 12 nov. 2008, 09:19 |
| daca ar fi ramas postate pe site comentariile lor cu limbaj mai mult decat suburban , nu ai mai fi avut o astfel de parere.ai fi putut compara mult mai bine ceea ce au scris ei si ceea ce am scris eu si cu mitza, ba mai mult ai fi vazut ca noi 2 nu am facut decat sa raspundem provocarilor lor.in rest, ramanem amici. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 12 nov. 2008, 09:12 |
| de ce nu vrei sa accepti ca voi ati inceput-o?uite, de pilda chestia cu scrisul, te asigur ca stiu f. bine sa scriu ,,romaneste,,dar numai viteza ma face sa mai gresesc uneori, ca de altfel ca mai toti cai care intra pe acest site.daca nu ai mai intepa atat de mult, ar fi minunat.pana la urma voi ati inceput iar eu si cu mitza nu am facut decat sa va raspundem cu aceeasi moneda. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru dudu pt mitza si anca): | 11 nov. 2008, 23:32 |
| Bine zis! Bine punctat! Daca vrem cu adevarat sa facem ceva prin aceste topuri, sa incercam sa ne sustinem preferatii, sa fim pozitivi, constructivi, sa aducem argumente in favoarea lor. E mai bine sa convingi, sa atragi decat sa demolezi. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| dudu pt mitza si anca : | 11 nov. 2008, 21:09 |
| dragele mele, n-aveti decat sa va suparati si pe mine, dar mare greseala faceti cu atitudinea voastra. eu am citit f.f.multe comentarii de-ale voastre, de pe mai multe topuri, si ele nu sunt deloc "dragute"(din lipsa de un alt cuvant), ba dimpotriva. eu nu vreau sa polemizez cu nimeni, ca-mi place mai mult sa privesc spectacolul, dar poate n-ar strica sa va revizuiti atitudinea fata de ceilalti. de ce credeti ca toti au ceva cu voi? eu, de pilda, n-am, ba chiar apreciez oamenii care se implica, dar renuntati si voi la acuze, insulte etc. si poate vor fi mai multi cei care vi se vor alatura la realizarea proiectelor de care vorbeati la "slagare". vorba aia:"sa fie pace in lume!". ce ziceti? friends? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| dudu (pentru Liliana): | 11 nov. 2008, 21:00 |
| foarte bine, Liliana, ai pus degetul pe rana fetelor astora doua. asta e marea lor problema si ele sunt cele care nu vor sa accepte ca fiecaruia ii poate placea altceva/altcineva, desi, pe 20 de pozitii au loc toti, iar noi ii putem vota in plus sau in minus. de ce atata inversunare, cearta, insulte etc? apreciez, de asemenea, ce a spus Miss - si a facut-o cu argumente. keep up the good work, girls! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Liliana (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 19:02 |
| nu este greu.Este foarte greu sa accepte ca mai exista pe acest pamant si alti cantareti valorosi in afara de Amgela Similea , Marina Voica,Mirabela Dauer si celelalte artiste din generatiile trecute. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 11 nov. 2008, 16:57 |
|
Asa e cand nu ai argumente, dai drumul la degete pe tastatura... Din partea mea poti sa faci cate greseli vrei, dar vezi cum faci cand te iei de toata lumea care nu iti canta in struna!!!! E asa de greu sa accepti ca suntem diferiti si nu putem avea toti aceleasi preferinte? |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 16:27 |
|
apropo,tu ai un vocabular foarte gramatical:miss (pentru Mitza Bastonn ): 10 nov. 2008, 00:29 esti baba? |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 16:23 |
| uite, stii care este chestia, ramai cu detasamentul tau de acoliti si scuteste-ma de lectiile tale de gramatica de gimaziu.am fost corigenta la gramatica in clasa a vI a , esti multumita????!!! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 11 nov. 2008, 15:44 |
|
Astea trebuie sa fie reflexe din gimnaziu, nu trebuie sa meditezi prea mult ca sa scrii corect! Dar nu asta e grav, ci amabilitatile adresate de tine celor care nu sunt de acord cu tine: rasato, penibilo, puerilo etc(astea sunt doar eufemismele caci pe celelalte nu vreau sa le amintesc, de jena). |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 15:31 |
| vai ca sa vezi.auzi, nu am timpul necesar sa fac analize gramaticale , asa cum ai tu cand stai ,,calare,,pe topuri.rasato! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 11 nov. 2008, 13:27 |
| Daca zici tu... Corect se spune/scrie "nu o mai face", iar "cu cantaretul" suna cam... Asta ca vorbeam de cine este intelectual!! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Miss): | 11 nov. 2008, 10:17 |
| nu o mai fa atata pe interesanta, ca nu-ti sta bine deloc.ce legatura are faptul ca parintii lui sunt intelectuali si el la fel cu cantaretul traistaru?tu ai adus in ecuatie vorba de studii.se pare ca tu esti cea limitata. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Miss (pentru Anca): | 11 nov. 2008, 10:08 |
|
Doar atat ai inteles???? Asa se explica de ce comentariile tale sunt atat de subtiri, repetative si isterizate. Eu nici nu am zis ca as avea oarece studii. Niciodata nu m-am referit la persoana mea, care nu intra in ecuatie. Aici se comenteaza doar despre interpreti, melodii, compozitori, albume, nu despre anonimi ca noi. |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca pentru mara si elena : | 11 nov. 2008, 10:01 |
| in sfarsit 2 persoane care privesc obiectiv lucrurile.intrati fetelor mai des sa va expuneti punctul de vedere, numai asa adevaratele valori nu vor mai fi batjocorite. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Mitza Bastonn ): | 11 nov. 2008, 09:51 |
| draga mea, nu renunt.nu pot accepta sa fie luate in batjocora adevaratele valori ale muzicii romanesti.daca or sa vrea scandal, or sa-l aiba chiar daca o sa trebuiasca sa folosesc un limbaj suburban.pana la urma trebuie sa le raspundem cu aceeasi moneda.o zi buna. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru miss): | 11 nov. 2008, 09:48 |
| si fii convinsa ca stiu ce inseamna sa ai studii superioare dar spre deosebire de tine eu nu fac atata tam-tam ca le am!!!! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru miss): | 11 nov. 2008, 09:46 |
| auzi,fara,sa zicem, nici o legatura cu traistaru tin sa te anunt ca a fi absolvent de studii superioare nu inseamna neaparat a fi intelectual.ai senzatia cumva , ca daca este moldovean ,,de-al meu,,trebuie neaparat sa-i fac scara la cer?mitza are dreptate in ceea ce priveste sensul cuvantului ,,taranoi,,, dar daca tu nu vezi decat un singur sens al cuvintelor este problema ta. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru miss): | 11 nov. 2008, 08:02 |
| Si mai schimbatzi placa aia,ca eu si cu Anca am facut scandal si am vorbit urat de Traistariu.Nu am inceput noi scandalul si,oricum,noi am raspuns doar provocarilor voastre.Dar,daca vetzi continua,vetzi avea scandal permanant.Iar depunctarea lui Traistariu ramane valabila. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru miss): | 11 nov. 2008, 07:58 |
| 1.Daca a avut succes se datoreaza in primul rand inspiratziei compozitorului.Deci,meritele lui Mihai sunt destul de reduse,piesa lui a avut succes. 2.Anca,atunci cand l-a numit "tzaranoi",probabil s-a referit la fatza lui si la felul lui de a vorbi si de a se comporta in "particular".Nu arata,din pacate nici a intelectual sclipitor nici a star internatzional ci,pur si simplu a tzaran care vinde cartofi la piatza.Asta inspira fatza lui! Dar,cum spuneam mereu,gusturile nu se discuta,eu chiar l-am simpatizat pe Mihai atunci,la Eurovision...dar,sa faci o obsesie si sa spui ca este cel mai mare star..planetar...Si sa jignesti in halul asta altzi artisti din top(Miritza,Raoul),si pe cei care-i sustzin este inadmisibil.Atzi vrut razboi,avetzi razboi!Dar,va avertizez ca ii aducetzi numai deservicii lui Mihai. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| miss (pentru Anca): | 10 nov. 2008, 23:56 |
|
Mihai Traistariu e moldovean de-al tau, din familie de intelectuali adevarati mama medic!!!, tatal licentiat si sora lui le fel!!). El insusi a fost multiplu olimpic la matematica si a absolvit facultatea de informatica din Iasi (sper ca stii ce inseamna asta!!!) Tornero a fost promovata in 14 tari europene. A sustinut in 2006 concerte in 16 tari. Dupa rezultatul de la Eurovision si datorita faptului ca piesa "Tornero" a prins in multe tari din Europa a fost invitat sa cante in: Grecia (32 concerte), Cipru (6 concerte), Malta (3 concerte), Suedia (2 concerte)... si a sustinut concerte in: Finlanda, Israel, Belgia, Slovenia, Macedonia, Italia, Spania, Germania, Albania, Bulgaria, Olanda, Rep. Moldova. - A cantat in limbile engleza, greaca si italiana si ... numai pentru straini ... - A reusit sa adune la un spectacol 6.000 de oameni in Cipru, 10.000 de oameni in Malta, 15.000 in Grecia si un record de 25.000 in Suedia. - Datorita ecourilor succesului prin topurile europene a fost difuzata si in Lithuania la radiouri - a ajuns in topul soneriilor polyfonice in Letonia - a ajuns pe locul 3 in Danemarca la Radio Hitsurf - a ajuns Power play-ul zilei la Radio Bella din Macedonia - s-a difuzat o perioada buna in Turcia si Bulgaria, a intrat in cateva topuri in Germania si Austria. Ecouri s-au auzit si-n China sau Peru, Liban ori Australia. Mai exista vreun interpret roman cu asemenea performante??? Cine e taranoi parvenit? Acest baiat talentat, cu studii temeinice si recunoscut peste tot in lume, dar pe care unii de pe aici il contesta din motive greu de inteles!. Nu va place? Ok. Gusturile nu se discuta. Dar de aici pana la expresii de genul "sleahta de drogati", "taranoi parvenit", penibili etc... |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Elena : | 10 nov. 2008, 21:45 |
|
si eu sunt de aceeasi parere cu Mara. Asa este, e mare lucru sa fi diplomat sa zici ca altii si sa faci ca tine sau sau sa taci si faci,dar astea nu stiu nici sa taca dar nici sa faca :)) |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru Mara): | 10 nov. 2008, 21:41 |
| Ma bucur mult sa constat ca mai sunt si persoane echilibrate prin aceste topuri.Si ma bucur ca ai postat aceste comentarii,poate intzeleg si altzii cate ceva. O seara buna! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mara : | 10 nov. 2008, 21:36 |
| Erata: dau e corect nu d-au . am mari probleme cu tastatura si imi apareau alte simboluri si am preferat sa pun cratima sa separ literele decat sa apara asa | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mara : | 10 nov. 2008, 21:34 |
| a nu se intelege ca le iau apararea nici unei tabere, cu atat mai mult nebunelor de fane ale lui Komornyik,dar macar alea nebune cum sunt, au aplanat conflictul, voi la fel , toata aprecierea mea, dar in schimb altora le place scandalul... | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mara : | 10 nov. 2008, 21:03 |
| Cred ca aici iti d-au dreptate, am observat si dupa modul lor de comunicare ca aceste fane ale lui Traistariu nu prea par sa se numere pe aceste topuri pe degetele de la o mana si chiar daca ar fi mai multe si daca le-ar duce capul al detrona topurile ,ar trece la fapte ca si fanele lui Komornyik si nu doar gura sa fie de ele cum sunt astea,..pana la urma sincer la inceput va criticam cand va citeam si pe voi si pe cele ale lui Komornyik dar imi d-au seama ca nici voi nici ele nu ati avut intentii rele decat sa va aparati cu orice pret favoritii , la inceput toti verbal dar in final au ramas faptele sa isi spuna cuvantul si am apreciat ca a incetat scandalul, dar observ ca astora le place circul asta de 2 bani, mahalaua ... :)) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru Anca): | 10 nov. 2008, 20:56 |
| Draga,astia cica isi bat joc de noi..dar nu le tzine. Itzi spun eu,nu este decat o persoana care posteaza toate comentariile astea...cel mult doua. Pai daca ar fi atatzia fani,cate nume am vazut aici,ar fi avut pitzigaiatul ala peste 6-7000 de puncte,nu? Ca doar,fanele lui Komornyik ne-au demonstrat ca se poate!Deci,la cate puncte are,in toate topurile,Traistariu nu are decat cel mult 2 fani. Asa ca,nu te lasa,o sa-i punem noi la punct pe nesimtzitzii astia. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru profa de muzica): | 10 nov. 2008, 20:40 |
| Esti tu profesoara de muzica asa cum sunt eu preoteasa! Si daca ai fi,ar fi trebuit sa stii cine este Raoul,nu sa arunci pastile dintr-astea ironice si sa fugi. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru firutza): | 10 nov. 2008, 17:27 |
| voi vorbiti de moralitate,voi care ati inceput tot scandalul asta???noi am folosit astfel de expresii ca raspuns la vocabularul de maidan care-l folositi voi cu atata ardoare vizavi de toti ceilalti artisti care nu se numesc traistaru.sunteti de-a dreptul penibili. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| profa de muzica : | 10 nov. 2008, 13:14 |
| dragii mei, ce inseamna acest circ? asa ati invatat voi sa comunicati? sa vorbiti in contradictoriu? si fani lui traistariu si cele 2 mitza si anca sunt vinovati de tot ceea ce mi-a fost dat sa citesc aici! cum se poate sa folositi astfel de cuvinte? cu ce drept? cine sunteti voi sa vorbiti asa despre artisti, fie ei de valoarea lui traistariu sau de mai mica valoare? cum va permiteti? sunteti sub orice critica! aveti un comportament pueril si bolnav! nu va inteleg! ca va place ca nu va place si traisatriu si vlad miritza si raul sau altii au fiecare valoarea lor...confirmata de ei si apreciata de public! ca sunt mai valorosi sau mai putin valorosi in fata publicului e treaba lor! nu asa stabiliti voi criterii de departajare, nu prin scandal, nu aruncand cuvinte mizere la adresa artistilor1 opriti-va! si in incheiere , ca profesoara de muzica, pot afirma ca imi place f mult mihai traisatriu, iar vocea sa o consider fenemoen muzical! am eu motivele mele intemeiate cand zic asta! imi p[lace si vlad miritza si mi-ar placea poate si raoul , dar nu-mi amintesc acum cine e! probabil ca si el e talentat! spar sa va calmati! o zi buna1 ;) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| firutza : | 10 nov. 2008, 12:38 |
| vai anca..dar ce vocabular elevat ai! zici de fani lui traisatriu ca-s tzaranoi si vorbesti urat de mihai...si mai ai tupeu sa ti lecti de moralitate! vai cata ipoz\crizie si prostie vad in tine! nu ti-e rusine oare sa vorbesti asa de mihai traisatriu? ce ti-a facut el tie? daca te certi cu fanii lui zi-le lor ceva daca ai ceva de zis...dar ce ai cu mihai care e nevinovat in tot acest scandal provocat de tine si de mitza , se vede! sunteti lipsite de cel mai elementar bun simtz! sa va fie rusine! si mai aveti curaj si tupeu sa tineti lecti de moralitate! niste nesimtite! tzaranci sunteti voi dupa vocabular, comportament si atitudine! RUSINE SA VA FIE! eu nu-s fana traisatriu dar nu pot permite un asa vocabular! mihai este totusi un artist valoros...nu iti pot permite tie, unei nesimtite fara educatie, sa vorbesti asa de e fara sa iau atitudine! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru miss): | 10 nov. 2008, 09:02 |
| tu sti ce-i ala paralelism?eu zic sa te duci in scoala primara sa inveti ce e.si tot acolo sa-ti dai corigenta la muzica. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru TURCU PT TOTI FANII MIHAI TRAISTARIU): | 10 nov. 2008, 09:01 |
| sunteti sub orice critica tu si cu sleahta ta de drogati.disperati lumea cu traistaru vostru, un taranoi parvenit. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| miss (pentru Silvy): | 10 nov. 2008, 00:31 |
| vai de urechea ta muzicala si de posibilitatile si cunostintele tale muzicale ! abtine-te ca esti paralela cu muzica! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| miss (pentru Mitza Bastonn ): | 10 nov. 2008, 00:29 |
| esti baba? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Mitza Bastonn (pentru TURCU PT TOTI FANII MIHAI TRAISTARIU): | 9 nov. 2008, 23:19 |
| Esti un prost si un idiot! Mesajele semnate "Raoul","Aura Urziceanu" si "Dida Dragan" eu le-am postat ca sa vada prostii,ca spuneau ca n-au auzit de numele alea...Dar vad ca tu esti mai prost decat totzi prostii care posteaza comentarii aici! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| TURCU PT TOTI FANII MIHAI TRAISTARIU : | 9 nov. 2008, 22:25 |
| in semn de protest va rog nu mai scrieti mesaje aici! sa ramana raul singur s ase voteze! si sa se laude! poate asa ajunge si el cunoscut in romania! ca nu-l cunoaste nimeni! si el se crede vedeta de talia lui traisatriu! =)) deci va rog...toti fanii lui mihai nu mai lasati mesaje aici! e un top de kakat! si asa e un top plin de non-valori k raoul si komornik! sa ramana ei sa se voteze! DECI...OUT! PROTESTAM! RAUL LASA MESAJE URATE LA ADRESA VEDETELOR1 CE RUSINE! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| turcu : | 9 nov. 2008, 22:22 |
| acum inteleg cione lasa mesaje urate ! TU RAOUL! DESI BANUIAM IATA CONFIRMAREA! DECI TU RAOUL TE CREZI ARTIST? AI VENBIT IN SFARSIT SI AI POSTAT AICI MESAJUL TAU...SA VEDEM CINE ESTI...STIM- UN GUNOI CARE ARUNCA CU VORBE URATE DIN FRUSTRARE! RAUL ESTI UN RATAT! UN NIMENI! UN GUNOI! UN TERMINAT! C AI FACUT TU PT MUZICA ROMANEASCA? RASPUNDE? AI COMPUS MELOIDII? CUI? MIRABELEI? ALEA SE POT NUMI MELODII? HAI PA...ACUM VAD DE CE ESTI IN STARE! O SA-I TRIMIT SI LUI MIHAI MESAJ CU ACEASTA ADRESA DE NET SA VADA CE FACI TU! CUM SI CE SCRII TU DESPRE EL DIN OFTICA SI INVIDIE! AI SI DE CE SA FII INVIDIOS PE MIHAI! NORMAL..EL E DITAMAI VEDETA SI TU ESTI UN MARE NIMENI! UN NIMIK! OFTICATULE! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Raoul (pentru silviu): | 9 nov. 2008, 21:51 |
| http://www.youtube.com/watch?v=8fwb3MvmICA | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Silvy : | 9 nov. 2008, 18:24 |
| Mitza,Anca si Doamna Dumitrescu au dreptate.Traistaru este un castrat si un antitalent.nu-l mai sustineti atata ca este o non-valoare iar voi sustinatorii ca si el. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Aura Urziceanu (pentru delia): | 9 nov. 2008, 15:31 |
| http://www.trilulilu.ro/bucuresti39/09d7e0e5e85664 | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Dida Dragan (pentru delia): | 9 nov. 2008, 15:29 |
| http://www.trilulilu.ro/Adicalina/086c9e78521257 | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| abigail : | 9 nov. 2008, 15:24 |
| cea mai buna voce e cea care-i place fiecaruia dintre noi. ca sa-i impac pe toti, dar si pentru ca e o vorba care zice: "nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie". numai bine tuturor utilizatorilor de pe muzica.ro :) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru simona): | 9 nov. 2008, 14:50 |
| cea mai buna voce actuala este cea a lui vlad mirita. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| simona : | 9 nov. 2008, 12:31 |
| mihai traistariu chiar are voce! cea mai buna voce masculina in romania.probabil cei care zic ca nu are sau ca e pitzigaiat sunt invidiosi! fiti realisti si lasati ura . si veti vorbi cu ochii inimii apoi! veti vedea lucrurile altfel...asa cum sunt nu asa cum vreti voi s a fie....! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| amir : | 9 nov. 2008, 10:22 |
| imi place f mult cum canta mihai traistariu iar cei care l-au facut castrat nu sunt decat niste mari prosti invidiosi si frustrati! daca nici mihai traisatriu nu mai are voce ...atunci cine are? fizz? eu nu zic s anju va sustineti parerile, dar constructiv, dovedind ceea ce sustineti! vad ca unii din fanii lui mihai au sustinut cu dovezi, dar vocabularul lor este deochiat si vulgar!nu asa se face! mihai traisatriu este cea mai buna voce a momentului in romania indiferent daca lui matutza mirtza sau dumitreasca ii place sau nu! daca nu le convine...e parerea lor! dar valoarea lui mihai nu i-o poate lua o parere izolata, subiectiva k a ancai sau mitzei sau dumitreascai! comportati-va civilizat! si nici nu stiu cine-i raul,nici nu vreau s a stiu, nici nu conteaza!cu asta am spus tot! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| silviu : | 9 nov. 2008, 08:59 |
| cine e raul? ce canta? manele? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| iulia : | 9 nov. 2008, 08:33 |
| eu ascult muzica de toate genurile! nu stiu daca este necesar acest scandal pe care-l vad aici! se stie de andra ca e f buna cum se stie si de mihai traistariu ca e f bun. dar culmea e ca pe locul 1 il gasesc pe komornik despre care nu se stie prea multe nici muzical nici vocal! probabil ca e topul vietii lui! se voteaza si el ca sa vad lumea ca e si el undeva pe locul 1. normal ca nu merita sa fie in top 10 ale celor mai bune voci dar decum pe locul 1. dar daca e ce sa-i facem? lasati-l....va castiga si se va linisti! si ce va castiga? locul 1 ...si atat! cand poporul te contesta oare te potio baga cu fortza pe gatul lor? deci lumea il contesta! el insista! asta e.... | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia : | 9 nov. 2008, 08:11 |
| aveti si voi dreptate dar, vezi, noi ne-am crescut si am trait cu alte voci! voi sunteti poate mai in varsta , eu nu stiu cine-i dida dragan decat ca am vazut-o in juriu la eurovision! stiu insa despre aura urziceanu ca este in juriu la megastar si ca este o mare analfabeta care nu stie sa vorbeasca romaneste! ma stric de ras cand o aud cum poceste cuvintele! la anii mei nu pot acsulta muzica lor pt ca muzica lor azi nu se prea da pe radio! de asta sustin si eu ca cea mai buna voce masculina o are traistraiu iar feminina andra! si cred ca-mi dati dreptate! in acest moment ei au cele mai bune voci! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Elena (pentru Maryse pt. miruna et al): | 9 nov. 2008, 00:31 |
|
O parere de nota 10, bravo, apreciez ceea ce ai zis! Multi dintre cei din top sau care ii voteaza pe cei din top, fie nu erau nascuti fie erau prea mici sa stie asa multe de numele insirate de tine. Cat despre Komornyik ca este pe primul loc, chiar nu ma intereseaza, inseamna ca are fani care probabil ca il voteaza dar nu fac circ ca altii, am auzit de la cineva ca si ei au avut cateva "divergente"dar in final au lasat pe fiecare sa faca ce vrea si observ ca ei nu isi arata prezenta decat prin voturi. In rest sper ca adevaratele voci precum A.Urziceanu, A.Andreescu,Dida D. sa ramana mereu in sufletele iubitorilor de muzica buna si nu in topurile astea de 2 lei in care nu intalnim decat circ si nesimtire! O seara buna! ps. a fost prima si ultima postare a mea, nu voi mai raspunde |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| Maryse pt. miruna et al (pentru miruna): | 8 nov. 2008, 23:44 |
| De acord cu tine in privinta certurilor. Dar in materie de voci, lucrurile se complica. Ce nu vor sa inteleaga multi, fara enervari si insulte, e ca sunt foarte greu de depasit voci ca a lui Aurelian Andreescu (din pacate, a murit cu mult inainte de a se naste majoritatea celor care se cearta aici), a Aurei Urziceanu sau a Didei Dragan. Caci valoarea nu sta in tinerete, nici in experienta, ci in talentul care e ca tusea: nu se poate ascunde. Tinerii interpreti pe care ii vad admirati aici - pe buna dreptate, pentru ceea ce au reusit sa realizeze - nu pot sterge din memoria colectiva vocile de neuitat ale muzicii de la noi. Pe mine ma ingrozeste nu atat ca dl. Komornyik e pe locul 1 sau ca limbajul folosit aici nu face cinste nici fanilor, nici artistilor al caror nume vor sa-l apere, ci ca persoanaje ca Elena Gheorghe sau Raoul (exemple date la intamplare) pot fi mai apreciate,azi, decat Dida Dragan. Asta e parerea mea, pe care nu vreau sa o impun nimanui si nici nu am de gand sa revin cu vreun follow-up.Dar sa nu uitam cum se numeste acest top: "Cea mai buna voce"./ Noapte buna tuturor. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| corado (pt miruna) : | 8 nov. 2008, 23:43 |
| exact larisa bravo ai cea mai mare dreptate cea mai buna voce masculina o are treistariu iar cea mai buna voce feminina o are andra PUNCT. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| miruna : | 8 nov. 2008, 22:23 |
|
cea mai buna voce masculina o are traistariu iar cea mai buna voce feminina o are andra ! punct! si terminati cu circul si cu cearta! |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| lenutza : | 8 nov. 2008, 21:49 |
| toti sunteti nebuni! jur! mihai traistariu este o valoare muzicala iar rautaciosii si frustratii sau invidiosii nu-l inghit! dar ce mizerii se scriu aici inseamna nebunie cumulata cu prostie! BRAVO MIHAI TRAISATRIU! ESTI NR 1 IN MUZICA! DAR ASA FANI ASA CONTRAFANI....O RUSINE! O ADUNATURA DE NEBUNI! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| tanti voika : | 8 nov. 2008, 21:11 |
| niciodata nu am auzit vreo melodie a lui vlad miritza! pai el se compara cu traistariu care a avut zeci de hituri in romania? si la euroviusion m-a facut sa--mi fie scarba de el... rusine miritza . nu-ti meriti titulatura de cantaretz! degeaba ai tu o vocishoara colo...ca nu ai avut niciodata un hit!@ | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| vika : | 8 nov. 2008, 21:06 |
| te rog tovarasa dumitrescu sa nu ne jignesti! ma minunez catb de doamna poti fi la ce vocabular ai! noi suntem tineri si mai obraznici.,..dar mata? si de cand iti permiti mata sa pui la indoiala valoarea lui traistariu? cu ce drept? sustii ca esti adepta realelor valori si mata si tampita aia de anca , si tocmai de traisatriu care este un munte de talent si o reala voce va cramponati! va zic eu ce-i cu voi...INVIDIA VA ROADE! NU-I ASA RAULE? NU-I ASA KOMONICE? VOI SUNTETI AICI...RATATILOR...NU AVETI NICI 10% DIN SUCCESUL SI NICI DIN TALENTUL LUI MIHAI TRAISATRIU! PROBABIL ASTA VA ROADE...ASTA VA DOARE DE SCRIETI ASTFEL DE MIZERII... | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru gelu): | 8 nov. 2008, 20:50 |
| Nici n-am stiut ce fani poate sa aiba Traistariu.Sa va fie rusine! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu : | 8 nov. 2008, 20:30 |
| Vreau sa va atrag atentia ca eu nu am laudat pe acest site decat pe Vlad Mirita.Care este si un barbat bine,fermecator,si un cantaret bun,cu o voce buna,sanatoasa,barbateasca.Si aici este un top al celor mai bune voci,nu al celor mai de succes cantareti.Evaluam vocile artistilor,nu diplomele si cariera lor nationala si/sau internationala. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru cecilia): | 8 nov. 2008, 20:26 |
| Daca Mihai are voce de contratenor,adica soprana,inseamna ca are voce de femeie.Si sincer iti spun,nu mi-au placut niciodata barbatii cu voce de femeie si nici invers.Un barbat adevarat trebuie sa cante barbateste nu femeieste.Altfel,consider ca are un sex incert. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru cecilia pt anca si doamna nebuna): | 8 nov. 2008, 20:20 |
| Cred ca nu sunt mai nebuna decat tine si ceilalti obsedati de Traistariu.Nu v-am intrecut,in nici un caz. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru radu): | 8 nov. 2008, 20:17 |
| Eu cred ca stii cu ce se ocupa Raoul si Denis si Catalin pentru ca ai fost acolo si ai vazut cu ochii tai,de fapt tu ai fost pionul principal,tu ai dat tonul la distractie si acum vrei sa te razbuni si "versi din casa"!Pai nu e frumos,draga sa procedezi asa!Eu,ca simplu spectaor si femeie "trecuta prin viata",n-am sesizat cu ce s-ar ocupa baietii astia in timpul liber dar pot sa-ti spun ca singurul care s-ar fi putut preta la asa ceva este Mihai Traistariu.Asa se vede la televizor. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| maria : | 8 nov. 2008, 18:35 |
| ce are mihai? vocea pitzigaiata? =))) si care-i problema.? tocmai asta-l face unic si fenomenal...cu voce de soprana! de asta a uimit europa! de asta este laudat de toti! pt ca are voce unica...este un fenoomen muzical...dar se pare ca voi nu puteti intelege asta! voi va laudati cu unul de care nu a auzit nimeni- adica raul! succese! mihai traistraiu e mihai traistariu sitot ce a facut el pt muzica va ramane in istorie! vorbele voastre sunt apa de ploaie! nu vad in ele de cat invidie, rautate si prostie! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| cecilia : | 8 nov. 2008, 17:32 |
| ce vreti voi sa ne demonmstratri? ca vlad este cel mai bnun? cum? spunand-o voi? atat? a demonstrat ceva in acest sens? ce? a facut muzica de rusine la eurovision! altceva? e praf! si marcel pavel e mai buj decat vlad..zic marcel pt ca ei canta cam in acelasi registru- tenori! mihai traisatriu este peste ei , este contratenor! adica are voce de soprana! aveti habar de muzica,sau imi pierd timpul cu voi 2? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| koleriku' (pentru Anca): | 8 nov. 2008, 17:28 |
| as intra mai des,draga Anca, dk n-as fi obligat sa vad com.-uri ca cele pe kr le vezi si tu (uite ce scrie "radu" si nu-i mai sterge nimeni aberatiile si limbajul de baiat de cartier).tocmai i-am scris Mitzei la "videoclipuri" ca s-ar putea sa renunt sa mai intru. sau o sa intru doar pt "interbelic" si "latino". oricum, va urez numai bine si poate sarbatorile de luna viitoare or sa aduca pace si printre utilizatorii acestui site! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Doamna Dumitrescu): | 8 nov. 2008, 15:36 |
| doamna,nu ne-am inteles aparent.stiti si dumneavoastra ca amandoua apreciem muzica de calitate si artistii adevarati. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru Anca): | 8 nov. 2008, 14:07 |
| Desi noi doua nu prea ne-am inteles in trecut,ma bucur ca acum imi dai dreptate!Pentru generatia lui,Vlad este nr.1.Si ar trebui sa uitam acel episod nefericit de la Eurovision,acolo nu i s-a datorat lui esecul,piesa aia(ca si videoclipul,dealtfel!)a fost extrem de slabuta. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru Doamna Dumitrescu): | 8 nov. 2008, 13:33 |
| aveti dreptate doamna.Vlad mirita il depaseste cu mult pe traistariu-pitigaiatul!!!un strident,asta este traistariu. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| marius : | 8 nov. 2008, 11:33 |
| da...mihai traisatriu este cel mai bun! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| raluka : | 8 nov. 2008, 09:21 |
| normal ca mihai traistariu are cea mai buna voce din romania! restul e barfa! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| maria : | 7 nov. 2008, 18:02 |
| chiar asa...ce ne batem noi capul cu niste tampiti care zic...VOTATI ADEVARATELE VALORI...si ei sustin pseudoartisti k raul sau komornik! pai daca aia sunt adevarate valori...ne-am dat dracu! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| angelica : | 7 nov. 2008, 17:39 |
| va rog...fara exagerari! se stie deja ca traistariu are cea mai buna voce...mai trebuie sda-i invatati pe unii asa ceva? lasati-i mai...poate ca-s manelisti sau poate ca nu se pricep la muzica | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia : | 7 nov. 2008, 15:25 |
| doamna dumitrescu, hai s ane batem cu dovezi! ce a facut vlad miritza pt muzica romaneasca? a facut un mare kaka la eurovision , adiucand cel mai rusinos loc impreuna cu niko pe care o apreciez f mult! ce altceva a mai facut mizritza? zi- mi 2 melodii devenite hit cantate de miritza! si cand veti avea argumente klumea veniti sa va certati cu noi!pa ...poate aveti treaba la bucatarie doamna..sau poate p[ierdedti telenovela d-voastra preferata....;) aveti o groaza de lucruri mai bune de facut decats a va certati fara dovezi, cu noi! noi avem dovezi! dovezi care atesta ca traistariu este cel mai bun! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru sorin): | 7 nov. 2008, 15:15 |
| Adica,sunt nebuna pentru ca sustin ca Vlad Mirita este cel mai bun?Si daca spuneam ca Traistariu e cel mai bun,nu mai eram nebuna,nu?Voi toti,care spuneti ca Traistariu e cel mai bun din lume,nu sunteti nebuni,sunt eu nebuna ca il sustin pe Mirita,nu?Pai nu vedeti cat sunteti de parsivi si de panarame? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru sorin): | 7 nov. 2008, 15:10 |
| Am spus "cea mai buna voce din Romania"!Nu-mi rastalmaci vorbele,idiotule!Nebun esti tu! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| sorin : | 7 nov. 2008, 15:06 |
| a mai aparut cineva acu care sustine a vlad miritza ar avea cea mai buna voce din lume...din toate timpurile, de la hristoos si pana azi! asha! doooamne cate nebune ....=)) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| amalia : | 7 nov. 2008, 14:41 |
| mihai traisatriu are ce amai buna voce ! atat! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru maria pt aceeasi doamna dumitrescu): | 7 nov. 2008, 14:04 |
| Te rog sa nu ma faci nebuna!Daca am alta parere decat a ta,sunt nebuna?Acum se vede clar cine face scandal in permanenta pe acest site,le-ati acuzat pe femeile alea doua degeaba,ca sunt nebune,mahalagioaice etc. Nu te-a intrecut nimeni draga,tu esti mai nebuna decat toata lumea! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia : | 7 nov. 2008, 13:40 |
|
topul meu este acesta! 1.MIHAI TRAISTARIU 2.NICO 3.ANDRA 4.PAULA SELING 5.MONICA ANGHEL 6.ELENA GHEORGHE 7.ANKA PARGHEL 8.DAN BITMAN 9VLAD MIRITA 10.AURA URZICEANU |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| delia : | 7 nov. 2008, 13:39 |
| pe vladf l-as vedea cel mai frumos artist..cel mai sexy ..dar nu drept cea mai buna voce1 nu are cum! vlad nu este mai bun nici decat marcel pavel dar decum decat mihai ! fiti realista d-na dumitrescu! vlad mirita este f sexy! moor dupa el! l-as vrea o dat in patul meu! dar k voce nu il vad nici eu in primi 5! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| maria pt aceeasi doamna dumitrescu : | 7 nov. 2008, 13:34 |
| esti nebuna? se pare ca esti nebuna...sau fixista! hai sa o luam usurel si vei intelege...mihai traistariu are in voce 5 octave si ceva...are voce de cap, face trilurim este cotratenor, decai canta mai ceva k o soprana, face glote, floricele in voce vlad NU! mihai a fost apreciat international si votat CEA MAI BUNA VOCE EUROVISION DINTOATE TIMPURILE..deci europa l-a votat nu o fana k dumneata care-l lauzi pe vlad miritza! se poate sa fie mai bun vlad decat traistariu...dar trebuie sa o dovedeasca..sa demoinstreze...nu doar vorbele d-ta! nu-s deajuns doamna! vlad rage...si atat! e slab..sincer vlad e f slab1 nici nu trebyuie facauta comparatyie intre vald si mihai ca l-am jigni pe mihai! si mihai este o valoare! o nestemata! un vis pe care si l-ar dori sa-l traiasca unu k vlad! un debuntant ca vlad!pa | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru elena): | 7 nov. 2008, 13:26 |
| Ai facut acest top special ca sa ma enervezi dar n-ai reusit!Stim cu totii ca Vlad Mirita este nr.1,apoi restul.Asta e adevarul! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru denisa pt d-na dumitrescu): | 7 nov. 2008, 13:23 |
| Mi-as dori sa putem discuta civilizat pe acest site!Eu am mai avut cateva interventii in urma cu cateva luni si repet acum ce am spus atunci:VLAD MIRITA e cel mai bun!Si imediat dupa el urmeaza Traistariu,eu stiu sa apreciez valoarea.Eurovisionul este un concurs de creatie nu de interpretare,daca Vlad ar fi avut o piesa mai buna si daca nu l-ar fi incurcat Nico pe scena,ar fi avut parte de un loc pe podium.Trebuis sa recunosti ca Mihai a avut o piesa foarte buna,a avut noroc de un compozitor bun,cand a fost la Eurovision,de aceea a luat locul 4.Eu il vedeam atunci chiar pe locul 1.Dar ca voce,trebuie sa recunoasteti cu totii ca Vlad Mirita e cel mai bun! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| elena : | 7 nov. 2008, 13:14 |
|
top 5 cele mai bune voci ale momentului in romania 1.- traistariu 2-monica anghel 3-paula seling 4-andra 5-marcel pavel |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| tot maria : | 7 nov. 2008, 13:09 |
| komornik e cel mai bun...nu vedeti cate voturi are? si a vandut peste 10 mii de albume! si angela similea a vandut 1 milion de albume! nu ati vazut cozile interminaile de la magazine ...cozile unde stateau babele , mosnegii si nostalgicii sa cupere albumul angelei? nici painea calda nu se vindea cum se vindea albumul angelei =))=))=)) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| maria pt toti... : | 7 nov. 2008, 13:07 |
| era o gluma..dar chiar nu-l vad pe vlad miritza atat de bun! are voce dar nu atat de buna cum il lauda o doamna ruda de-a lui probabil ... | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| maria : | 7 nov. 2008, 13:06 |
| da doamna dumitrescu aveti dreptate! bravo! si marmota ce facea? tot cu staniolu? pai tu il crezi chiar atat de bun pe vlad mi ritza? decat o voce de tenor ce are?nu tu glote, nu tu floricele, nu tu voce d e cap!!! hai fi mai realista d-na.... traistariu este cea mai buna voce din toate timpurile din lume .;) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| denisa pt d-na dumitrescu : | 7 nov. 2008, 13:02 |
| scuze..dar vlad miritza are voce de tebor...insa nu e cea mai buna care a existat vreodata la noi1 poate sunteti mama lui de-l laudati, insa va rog sa privitzi realist! mihai traistariu e muult superior lui vlad! si nu ma cert cu nimeni....cer explicatii doar! asa ca va cer si d-voastra! atentie..vlad miritza a falsat la eurovision si a luat locul 23. comparativ cu altii care au cules sucesul si au luat cel mai bun puctaj sau cel mai bun loc....e slab vald. nu zic ca nu are voce..dar cea mai buna din toate timpurile..e deja o exagerare doamna! reveniti cu picioarele [pe pamant si veti vedea adevarul.......si daca nu ati fi mama lui(sau chiar el)...ati fi deacord cu mine =))) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Doamna Dumitrescu (pentru denisa): | 7 nov. 2008, 12:52 |
| Draga,va certati de atata timp degeaba!N-am vrut sa "intru" dar nu mai suport sa vad atata scandal pentru nimic!Singura voce din Romania,cea mai buna, apartine celui mai bun cantaret care a existat vreodata la noi:VLAD MIRITA. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| denisa : | 7 nov. 2008, 12:17 |
|
fiind un top cu cele mai bune voci eu vad topul uite asa: andra, traistariu, nico, marcel pavel,paula seling, anca parghel, dan bitman, minoca anghel, vlad mirita, elena gheorghe! cam astea-s adevaratele voci ale muzicii romanesti! restul sunt de umplutura! ce sa ne mai certam ca unii au voce si-s valori cand ei sunt praf? sestie oameni buni cine sunt valori! si daca anca ar putea sa dea niste nume de valori in viziunea ei, mi-as face si eu o parere despre ea cat la suta este profesionalism in parerile ei si cat barfa si ironie! |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| maria pt anca : | 7 nov. 2008, 11:23 |
| si care-s, de exemplu, adevaratele valori ale muzicii romanesti in viziunea ta? raoul? komornik? | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| Anca (pentru koleriku\' pt anca si mitza): | 7 nov. 2008, 11:12 |
| draga, de ce nu intri mai des sa comentezi? sa sustinem impreuna adevaratele valori perene ale muzicii romanesti!o zi buna. | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| koleriku' pt anca si mitza : | 6 nov. 2008, 21:35 |
|
fetelor, tratati toata treaba asta cu umor: mare-i gradina lui Dumnezeu! urmati-va proiectul de la "slagare", eu abia astept urmatoarea editie. mai vorbim. numai bine:) |
|
| Raspunde la acest comentariu | |
| koleriku' pt radu, gelu, atentie et al : | 6 nov. 2008, 21:28 |
| scuzati-ma, dar kiar ati luat-o pe aratura! eu inteleg ca va place Mihai si e dreptul vostru, dar nu aveti nici un drept sa-i jigniti pe cei din topuri sau pe cei care intra pe acest site, indiferent de parerile exprimate la comm.-uri. credeti ca daca va legati de mitza si anca, ii veti aduce voturi lui Mihai? nu cred ca ele i-au negat calitatile, sunt persoane care se pricep la muzica. ce e mai trist e ca, in timp ce voi va certati, numarul voturilor pt. locul 1 creste. asta vreti? cat despre raoul(?!), veti face ca lumea sa se intereseze de el, prin atentia pe care i-o acordati. credeti ca merita?/ seara buna | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| elena : | 6 nov. 2008, 18:00 |
| mi-e scarba de anca si mitza baston, mai ales ca e raul in toate1 si nici nu stiu cine-i raul sau cum arata! =)))) | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| adela : | 6 nov. 2008, 17:34 |
| MIHAI TRAISTARIU SA FIE PE LOCUL 1. EL MERITA NU KOMORNIC! | |
| Raspunde la acest comentariu | |
| mircea : | 6 nov. 2008, 17:23 |
| iar aud de raulita? asta-i un penuibil care canta cu mirabela dauer! ma intreb oare cum de l-a luat marea cantareata mirabela pe acest gunoi langa ea sa cante impreuna!? raulita...du-te dracu de prost s ofuscat! | |
| Raspunde la acest comentariu | |








